_ گوهههه خوردیییییییی -_-
+جدنی حرف بزن حسنا..میخوام کوتاه کنم.
_ منم جدن گفتم گوه خوردی ://
_ عایداع ! نکنی فهمیدی ؟!
+ چرا ؟! موی کوتاه قشنگه که : )
_ نه واس تو -_-
_ شبیه عنا میشی ://
_ بدشم سانیا بهم میریزه..چه کاریه آخه !؟
واقعن بهم میریزه ؟!
..
+ یه سری گه خوری ک مال یه فازه گهه..من موهامو کوتاه نمیکنم..میذارم بلند تر شه : )))
661...ما را در سایت 661 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87