بالاخره هرچیزی ته نوشتنش میاد یروزی : )
دیگ نمینویسم اینجا : )
نمیدونم موقت یا دائم..فلن یا بعدن..شاید برگردم دوباره برا دل خودم بنویسم..ولی خب فلن تعطیل.
شاید ی وب دیگ..شاید قورت دادن حرفام..نمیدونم : )
خلاصه ک..نمینویسم دیگ..موقت تعطیل : )
هرازچن گاهی میام ی سر میزنم بهت : )
بوج بوج وب دوس داشتنیم : )
661...ما را در سایت 661 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76