+ تکست حسنا..فوق العاده بود..فوق العاده (:
+همینجوری سرزدم..ینی همینجوریم ک نه.
دیروز..سه ماهگی سانیا بود (: موبارک (:
نت نداشتم دیروز..برا همین امروز گذاشتم.(:
ما را در سایت 661 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 20:56